Klachten

Klachtenprocedure

Alle klachten die betrekking hebben op door Normec Laboratorium verrichte handelingen, kunt u voorleggen aan de dagelijkse leiding van Normec Laboratorium. Dit kunt u doen door een schriftelijk geformuleerde klacht in te dienen.

Hoe kunt u een klacht indienen?

  1. U dient uw klacht te richten aan Normec Laboratorium en te mailen naar info-lab@normecgroup.com of in te dienen via het klachtenformulier op de website.
  2. Indien de klacht van toepassing is op een specifieke analyse, graag het Normec referentie nummer vermelden.
  3. De dagelijkse leiding registreert en bevestigt deze schriftelijke klacht en neemt hem vervolgens in behandeling.
  4. Binnen zes weken vindt – indien mogelijk – afhandeling van de klacht plaats.
  5. U wordt schriftelijk van de afhandeling op de hoogte gesteld.

Voor vragen of andere op/aanmerkingen kunt u het contactformulier invullen.

Klachten dienen zoals beschreven in onze algemene voorwaarden binnen 14 dagen gemeld te zijn.

Klachtenformulier

Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt om uw ontevredenheid kenbaar te maken, zodat wij ons kunnen verbeteren.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.